אודות


eCe הוקמה על מנת להציג את הדור הבא בתחום חווית השירות והמכירה בישראל.

הצורך בשיפור השירות ויכולות המכירה, מוביל לתובנה עמוקה שבתחום השירות והמכירות עדין יש מקום לחברה פורצת דרך ובעלת חשיבה מקורית, העוסקת בשיפור חווית הלקוח באמצעות מעטפת כלים ניהוליים לאבחון וניתוח מצבים.

מייסדי החברה מאמינים שיש בתי עסק רבים בעלי הון אנושי מדהים ולמרות זאת חסר להם כלי אבחון והערכה של חווית הלקוח וכמובן חסר להם הידע בניהול הכלים לשם שיפור ביצועים. אי אפשר לנהל בלי למדוד ולא ניתן לשפר מבלי להעריך. השוק מוכיח חזור ושנה שלא מספיק להיות מנהל טוב, חובה להיות מנהל מצוין. המנהל המצוין ימצא את המערכת של eCe כידידותית וקלה לתפעול שתהווה תמיכה ותשתית לשיפור ביצועים בארגון.

המענה– הכלי המרכזי הוא ביקורת חווית לקוח, באמצעות בקרים סמויים הן מקרב אנשי המקצוע והן מקרב הציבור הרחב,המבקרים בנקודות המכירה וממלאים דו"ח רציני ומעמיק אודות חווית השירות והמכירה.

הפתרון– כיוון שלא מספיק לתת חכה אלא יש ללמד להשתמש בה, הפתרון של חברת eCe הוא במעטפת השירות שניתנת לקהל לקוחותיה. החל מהדרכת מנהלים לשימוש נכון ואיכותי בכלי הביקורת וההערכה, דרך דו"ח המלצות וחשיבה מתקדמת חודשי שמשמש בסיס לפגישות ההטמעה והליווי למנהלים ועד להצעת שירותים משיקים הדרושים לארגון כמו: הדרכות מכירה, הרצאת שפת גוף ועוד.

המענה יחד עם הפתרון הינם הנדבכים המרכזיים במתודולוגית העבודה של eCe.

הלקוחות של היום יודעים לזהות שירות מקצועי ולהעריך שירות איכותי. eCe מאפשרת לך להתעמק בתחום המומחיות שלך ולקבל תמונת מראה אמיתית, עדכנית ואובייקטיבית כדי לדעת היכן דרוש שינוי ושיפור.
שירותי ומוצרי eCe

המערכת החכמה | ביקורת חווית לקוח | מודול חשיבה מתקדמת | QrrT | מפגשי ליווי למנהלים | הדרכות מכירה | שירותים מקיפים – מדובר בתהליך ליווי מעמיק ויסודי שמייצר את ההבנה והכלים למתן חווית שירות מצוינת ובלתי נשכחת ללקוחותיך.

eCe תשביח את חווית הלקוח בעסק שלך ותתרגמה להכנסות נוספות.

"מצוינות אינה קשורה לכישרון או להזדמנות, אלא למיקוד והתמדה" א.ב. דן

 

כל הזכויות שמורות ל eCe ישראל 2012