שירותים

בניית תהליך שיפור חווית לקוח
אפיון לקוח: צרכים וכשלים, בניית שאלון מותאם וקביעת מדדי הצלחה לביקורות.
ביצוע ביקורות חודשיות.
ביקורת חווית לקוח.
ניתוח נתונים ומסקנות (כולל חשיבה מתקדמת).
מפגשי שיפור והטמעה (חשיפת הביקורת – מפגש ראשון, מפגשי הנחיה לשיפור, מפגשי העשרה, מפגשי סדנה).

שירות, הנחייה ומענה

מתן שירות ומענה לניהול חווית לקוח לצוות המנהלים של החברה.
לימוד השימושים בביקורת חווית לקוח.
הנחייה וסימולוציה לשיחות עם העובד בעקבות הביקורת ולישיבות בהמשך.
שילוב מדדי ההצלחה והתוצאות של ביקורות חווית לקוח למודל התגמול של החברה – להעצמת השיפור.

 

.

כל הזכויות שמורות ל eCe ישראל 2012