חשיבה מתקדמת

הבידול המרכזי בין שירותי eCe לבין שאר החברות העוסקות בלקוח סמוי מוכמן בסל השירותים המקיף שמהווה מעטפת מלאה ונוחה לביצוע שינויים הדרושים להשגת הצטיינות ושיפור. אחד מהמודולים המרכזיים במערכת החכמה שנבנתה לצורך כך הוא – "החשיבה המתקדמת". מודול המורכב משלושה נדבכים מרכזיים:


1. תיבת דו-שיח אינטראקטיבית על  גבי הדו"ח המאפשרת שיתוף בזמן אמת ודיאלוג מקצועי סביב הנתונים והמידע שמסופק בעקבות הביקורות. כלי זה מסייע למנהל באכיפה וייעול ניהול הזמן בעקבות הביקורת ומהווה מין סיעור מוחות שמתנהל בין מומחי eCe לשיפור חווית הלקוח לבין המנהל עצמו. היתרון הוא שהדבר כתוב ונשאר כחלק מהזיכרון הארגוני הכרחי לשיפור הארגון. 

2. מעקב זמן אמת למנהלים באמצעות מספר ערוצים וכלי מדידה, שמאפשרים פילוחי נתונים, חיתוכי מידע, כריית מידע, מערכת דגימה, מערכת מעקב של נתונים נבחרים ועוד... הרעיון מאחורי נדבך זה הוא האפשרות לזקק לכל מנהל ומנהל את הדברים החשובים לו, הנושאים עליהם הוא אמון ואחראי.
 
3. פמפום תודעתי למנהלים באמצעות מסרונים (SMS) ודיוור ישיר לדוא"ל אישי של המנהלים בזמן אמת.

עבודה עם ביקורת חווית לקוח הינה חשובה, זהו כלי ניהולי הכרחי בארגז הכלים שלך. יחד עם זאת ובמידה ולא תהייה הכוונה לעבודה נכונה ושימוש הולם בכלי הזה אפשר לפספס חלק ניכר במבחן התוצאה שלו.

"חשיבה מתקדמת" הינו שירות שאנו מעניקים כדי להתגבר על האפשרות לשימוש לא מוכוון ולא ראוי ובכך מעניקים לעסק שלך מעטפת מקצועית ובהתאמה אישית למנהליך.
אתה תמצא מערכת מצוינת וידידותית למשתמש הפורסת בפני הארגון שלך את הדרך למצוינות, הנעת עובדים והכי חשוב –  לקוחות חוזרים ומרוצים.

 

כל הזכויות שמורות ל eCe ישראל 2012