מה אנחנו עושים

eCe הוקמה על מנת להוביל את שיפור השירות ולהציג את הדור הבא בתחום הלקוח הסמוי. חלק גדול מהשיפורים שהוכנו בכלי הניהולי מקורם בבקשות ייחודיות של ארגונים וחברות שמבצעות ביקורות לקוח סמוי כדרך קבע.
 
הלקוח הסמוי הוא כלי ניהולי הכרחי בעל שיטות ומטרות מגוונות וניתן להתאמה לכל ארגון או עסק ובהתאמה מלאה לצרכיו.

לקוח סמוי הינו כלי ניהולי-מחקרי חזק ואפקטיבי לשיפור ובקרה של החברה:  נהלים,רמת השרות ושיפור מיומנויות המכירה הן דוגמאות לחלק מהתהליכים שניתן לבצע באמצעותו.כלי הלקוח הסמוי מערב ומייעל את הארגון על כל דרגיו בתחום תפעול השירות,המכירה,חווית הלקוח ועוזר למערכת ולמנהלים לקבל החלטות נכונות ובזמן הנכון("מניעת כדור שלג").

המערכת החכמה של eCe

המערכת של eCe אוספת ומודדת נתונים איכותיים ורלוונטיים לעסק שלך על ידי שימוש במגוון בקרים סמויים:מנוסים,מוכשרים ומיומנים מקשת רחבה של האוכלוסייה ובהתאם לרצונו וצרכיו של הלקוח וחברתו. מדובר במערכת שמסוגלת לתת תמונת מצב עדכנית במגוון פילוחים וחיתוכים בהתאם להרשאה של בעל התפקיד הספציפי בארגון. דבר שמאפשר מעורבות בתהליכי השיפור במינון הנכון לכל דרג. 

אנו נלווה אותך ונלמדך כיצד לשלב כלי זה בחיי העבודה וללא "מהפכות" מיותרות על מנת שתוכל להפיק את התועלת המרבית ולמקסם את פוטנציאל העסקי שלך.
eCe תשביח את חווית הלקוח בעסק שלך ותתרגמה להכנסות נוספות.

לא מדובר במוצר אלא בשירות אמיתי בעל ערך - אנו מחויבים לתהליך ליווי מעמיק ויסודי בו נבין יחד איתך כיצד להעניק ללקוחות שלך חווית שירות מצוינת. חשוב להבין שהכלי אצלנו לא נקרא "לקוח סמוי" אלא "ביקורת חווית לקוח", מדובר בפריזמה רחבה יותר שכוללת לא רק את הצגת ההתרחשות בזמן ביקור הבקר בארגון שלך, אלא את תהליך האפיון וההכנה (כולל הכשרת הבקר לדרישות הספציפיות שלך), ביצוע הביקורת, כתיבת הדו"ח תוך מתן המלצות והגעה למפגשי הנחיה עם הצוות הניהולי שלך כדי שיפיקו את המיטב מהשימוש ב"ביקורת חווית לקוח" לשיפור הביצועים בעסק שלך.
בשוק תחרותי ישנה חשיבות למידת שביעות הרצון של לקוחות החברה עסק מהשירות הניתן להם.

שביעות רצון הלקוחות מסייעת לתחושת הנאמנות של הלקוחות שמהווה בתוכה חסם נטישה והגדלת מאגר הלקוחות החוזרים.

לנו היכולת,ההבנה העמוקה והניסיון הארוך בתחום חווית ואיכות השירות ויחד איתך ועם ההכרה במגוון רחב של סוגי לקוחות,אנו מתאימים לכל עסק את התהליך הנכון והאפקטיבי ביותר עבורו.
אנו מאמינים שאפיון מעמיק,הכירות עם העסק דרך מיפוי מקצועי ומימוש החלטות מוביל למקסום הפוטנציאל העסקי שגלום בתהליך ותרגומו לתוצאות מעשיות.
ביקורת חווית לקוח – כלי מרכזי בארגז הכלים הניהוליים של העסק שלך.

 

 

 

כל הזכויות שמורות ל eCe ישראל 2012