חזון

נפעל בתשוקה להובלת תחום חווית הלקוח בישראל והפיכת ציבור לקוחותינו למצטיינים בתחומם! כחברה שחרטה על דגלה את נושא השירות ,אנו מחויבים למצוינות בשירות. שירותנו המרכזי הוא סל הכלים הניהוליים לשיפור חווית הלקוח ולמקסום הפוטנציאל העסקי של ציבור לקוחותינו. 

עובדי החברה מתחייבים להעניק שירות איכותי,מקצועי,מתקדם בהגינות והוגנות תוך הבנת צרכי העסק וחווית הלקוח ובהתאמה מלאה לחזונו ומטרותיו העסקיות.
הצלחתנו במימוש חזוננו תושתת על מספר ערכי יסוד:

שירות | מקצועיות | מצוינות | הון אנושי | תרומה לקהילה

שירות
שביעות רצון לקוחותינו על ידי מילוי ציפיותיהם ,בהתאם לרצונות ולצרכים תוך מתן יחס אישי יוצא מגדר הרגיל ותחושת שותפות עמוקה לכל אורך הדרך.

מקצועיות
הקניית מיומנות למנהלים בחברות להן ניתנים השירותים, באמצעות הידע והניסיון שלנו ותוך מתן כלים ניהוליים ומערכת מדידה ובקרה המתקדמת ביותר – ליצירת חווית לקוח מעולה.

מצוינות
אנו נפעל ליצירת ערכי שירות ומתודולוגיה לעסק שלך תוך כדי נתינת השראה לחוויית שירות מדהימה.
מצוינות היא לא פעולה, אלא הרגל. את הדברים שאנחנו עושים הכי הרבה נעשה גם הכי טוב.

הון אנושי
הצלחתנו נשענת ומונעת מעובדים מנוסים ומיומנים. eCe מאמינה שיצירת קרקע מתאימה לפיתוח מעורבות,יצירתיות, יוזמה וחשיבה עצמית היא הנוסחה להגשמת היעדים.

תרומה לקהילה
eCe תתרום מהמשאבים העומדים לרשותה בתרומה לקהילה ויצירת עתיד טוב יותר מתוך אמונה שחווית לקוח מעולה דרושה גם בחברות וארגונים שתקציבם לא מאפשר להם שכירת שירותים מקצועיים מהסוג הזה.

כל הזכויות שמורות ל eCe ישראל 2012